نقش گل‌آرائی در شکوه مجالس و تشریفات مجلل در سالن نقره +دکوراسیون مدرن

نقش گل‌آرائی در شکوه مجالس و تشریفات مجلل در سالن نقره +دکوراسیون مدرن

نقش گل‌آرائی در شکوه مجالس به‌ویژه مراسم عقد و عروسی امری انکارناپذیر است. استفاده از انواع گل و بهره‌مندی از هنر گل‌آرائی سابقه طولانی در این مراسم‌ دارند. گل‌ها در مراسم عروسی و عقد اهداف عمیق و خاص‌تری دارند که این اهداف صرفا فراتر از ماهیت زیبایی‌بخشی به مجالس هستند. گل‌ها از قدیم‌الایام برای برکت دادن به زندگی عروس و داماد جایگاه ویژه‌ای در شکوه مجالس داشته‌اند.

زینت گل‌آرائی در سالن عقد نقره

گل و نقش گل‌آرائی در شکوه مجالس یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در خانه عقد نقره است. طراحان مجرب نقره در انتخاب گل مناسب برای مراسم و مجالس همچنین تناسب رنگ و نوع گل‌ها با سرویس‌های پذیرایی نهایت دقت را می‌کنند. همچنین باکیفیت‌ترین و زیباترین گل‌های فصل را با تلفیقی از گل‌های مصنوعی درجۀ یک و همراه با اصول هنری استاندارد و متناسب با هارمونی رنگ و دیزاین در تم مراسم تشریفاتی شما عزیزان به کار می‌برند. 

اهمیت نقش گل‌آرائی در شکوه مجالس

گل‌ها به دلیل نمادگرایی که دارند از همان آغاز خلقت در مراسم پیوند عروسی نقش اصلی را برعهده داشته‌اند. نقش گل‌آرائی در شکوه مجالس به قدری حائز اهمیت است که هر کسی را به یاد نمادهای باروری، عشق و آغاز مسیری جدید برای زندگی مشترک می‌اندازد. احساساتی که گل‌ها و گل‌آرائی‌های خاص و بی‌نظیر تداعی می‌کنند توام با مهربانی و ملایمت خاصی می‌باشند. علاوه بر این، یک عروس و داماد ممکن است گل‌هایی را انتخاب کنند که برایشان معنای شخصی دارند. برای مثال می‌توان به گل رز قرمز برای نشان دادن عشق و یا لاله‌ها و رزهای سفید برای نشان دادن پاکی اشاره کرد. از این رو انتخاب گل در خانه عقد نقره کاملا منعطف و مطابق با سلایق شخصی عروس خانم‌ها و آقا دامادها صورت می‌گیرد.

خدمات گل‌آرائی سالن نقره

سالن عقد نقره در شمال تهران دیزاین و دکوراسیون خاصی دارد که ایده‌های شگفت‌انگیز در طراحی این سالن آن را به سایتی منحصربه‌فرد تبدیل کرده‌اند. نقش گل‌آرائی در شکوه مجالس و دیزاین خاص آنها از مهم‌ترین ایده‌های بکر و خلاقانه در خانه عقد نقره می‌باشند. از این رو در هنر گل‌آرائی تنها به تزئین جایگاه عروس و داماد بسنده نکرده است. در حقیقت در این سالن خاص هر پارتیشنی که به ذهن‌تان می‌رسد متناسب با ماهیت آن قسمت با هنر گل‌آرائی آراسته شده است. برخی از مهم‌ترین خدمات گل‌آرائی این سالن مجلل و لوکس عبارتند از:

·       گل‌آرائی میز و صندلی مهمان‌ها با گل‌های درجه یک و هم‌رنگ تم جشن

·       گل‌آرائی جایگاه عروس و داماد با بهترین و باکیفیت‌ترین گل‌های طبیعی و خاص

·       گل‌آرائی سفره عقد

·       گل‌آرائی محوطه

·       گل‌آرائی مراسم نامزدی

·       گل‌آرائی دسته گل عروس

·       گل‌آرائی ورودی‌ سالن

·       گل‌آرائی کنار پنجره‌ها و درها

·       گل‌آرائی آویزان برای سقف

اهمیت گل‌آرائی ورودی

احترام به مهمان‌ها از همان لحظه ورود به سالن عقد نقره با مملوئی از گل‌آرائی‌هایی به سبک‌های مختلف آغاز می‌شود. محوطۀ سالن عقد با تلفیقی از گل‌های مصنوعی و طبیعی تزئین شده‌اند. تمام گل‌های مصنوعی به‌کار‌رفته در گل‌آرائی تاج صندلی‌ها، پایه‌های شمع‌دان‌ها، ظروف خاص سفره عقد و اکسسوری‌های آن در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم می‌باشند و هرگز زیبایی خاصشان را از دست نمی‌دهند. در حقیقت در تلفیق و ترکیب با انواع‌ گل‌های طبیعی با زیبایی و طراوت آنها عجین می‌شوند. همچنین در نهایت زیبایی شگفت‌آوری را به فضای سالن می‌دهند.

در سالن عقد نقره گل‌آرائی برای شکوه مجالس شما دقیقا مطابق میل و خواسته شما عزیزان انجام می‌شود. طراحان و متخصصان دیزاین در خانه عقد نقره از مهارت و تجربۀ زیادی برخوردارند و با سابقه درخشان در این حوزه سعی می‌کنند حس و بویی از بهشت گل‌ها را به مشام شما برسانند. آنها به ترکیب گل‌ها با همدیگر و همخوانی آنها با محیط اطراف از نظر هماهنگی و تناسب با فضای داخلی اهمیت زیادی می‌دهند.

در گل‌آرائی مراسم به چه نکاتی باید توجه کرد

اگر در سالن عقد نقره برای گل‌آرائی مراسم‌تان ایده‌های خاصی را دارید و علاقمند هستید که در آن روز باشکوه رنگ و بوی سلیقه‌ خودتان نمود پیدا کند، حتما به نکات مهم زیر توجه کنید. همان طور که می‌دانید نقش گل‌آرائی در شکوه مجالس اهمیت خاصی دارد.

·       توجه به فصل برگزاری جشن و مراسم

·       دقت در انتخاب گل‌های شاداب و باکیفیت

·       نحوه ترکیب دکوراسیون با گل‌های انتخابی باید به‌گونه‌ای باشد که فضایی رمانتیک و رایحه‌ای دلنشین ایجاد کند.

ما در سالن نقره با بهره‌مندی از دانش، مهارت، هنر و تخصص بزرگترین و حرفه‌‌ای‌ترین دیزاینرها به شما کمک می‌کنیم تا آراستگی و زیبایی گل‌ها را با ترکیبی خاص و رویایی به رخ مهمان‌ها بکشید.

اهمیت گل‌آرایی در عکس و فیلم مجالس

عکس‌برداری و فیلم‌برداری در مراسم عقد و عروسی مولفه‌های بسیار مهمی هستند که برای عروس خانم‌ها و آقا دامادها در اولویت قرار دارند. از این رو قرارگیری و ترکیب گل‌ها در دکوراسیون سالن باید به‌گونه‌ای باشند که در پس‌زمینه عکس و فیلم تاثیر فوق‌العاده‌ای را القاء کنند. گل‌آرائی‌های نامرتب و نامناسب جلوۀ ناخوشایندی را به سالن و طبیعتا به عکس‌ها و فیلم‌ها می‌دهند. با گل‌آرائی اصولی و حرفه‌ای در جایگاه عروس و داماد و سفره عقد و اکسسوری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آن می‌توانید گیرایایی بصری خاصی را به طراحی کلی سالن مراسم و عکس‌ها و فیلم‌ها بدهید.

چینش خاص گل‌ها، انتخاب رنگ‌های هماهنگ، انتخاب جایگاه مناسب برای هر کدام از گل‌ها و توجه به تم جشن هر کدام از عروس‌ها و دامادها در سالن نقره رازهای جلب رضایت همۀ مشتریانش هستند.

رزرو سالن شیک همراه با گل‎آرایی‌های تشریفاتی برای برگزاری جشن لاکچری

با توجه به مطالب این محتوا کاملا متوجه شدید که رعایت اصول گل‌آرائی نقش بسزایی را در جلوه‌گری جشن شما دارد. سالن عقد نقره با رعایت این استانداردها سعی می‌کند بهترین و اصولی‌تری گل‌آرائی را مطابق با دانش فاخر زیبایی‌شناختی برای مراسم شما ارائه دهد.

برای برگزاری جشن خود می‌توانید یک هفته الی ده روز قبل از مراسم اقدام به رزرو سالن عقد نقره کنید. رزرو این سالن پیش از مراسم مهم است؛ زیرا بدون هماهنگی فرصت برگزاری مراسم لاکچری در این سالن را از دست خواهید داد.

 مدیریت سایت نقره جناب قربانی و جناب خانی با الهام‌گیری از تخصص برترین هنرمندان و طراحان به نقش گل‌آرائی در شکوه مجالس اهمیت خاصی می‌دهد. مدیریت سعی می‌کند تا مطابق با تم شخصی عروس‌ها و دامادها و با بهره‌گیری از اصول هنر جهانی بهترین‌ها را برای روز مراسم‌شان رقم بزند.