رزرو سالن عقد نقره در شمال تهران با اصول تشریفات و پذیرایی خاص+ قیمت و خدمات

رزرو سالن عقد نقره در شمال تهران با اصول تشریفات و پذیرایی خاص+ قیمت و خدمات

سالن عقد نقره در شمال تهران از شما و مهمانان‌تان استقبال می‌کند تا جشن فوق‌العاده لاکچری را با رقابتی‌ترین قیمت ممکن تجربه کنید. سالن عقد نقره در شمال تهران تلفیقی از جذابیت مدرن و ظرافت مینیمال و آراستگی سنتی است.

خانه عقد نقره با دکوراسیون مجلل و منعطف آزادی عمل کاملی را برای تلفیق سبک‌های دلخواه به تمامی عروس خانم‌ها و آقا داماد‌ها ارائه می‌دهد. سالن نقره در آن روز باشکوه به‌طور انحصاری متعلق به شما و مهمانا‌ن‌تان و همچنین پذیرای سلیقه و سبک دلخواه شما است.

موقعیت منحصربه‌فرد و دسترسی آسان به سالن عقد نقره

سالن عقد نقره در شمال تهران با بهترین موقعیت جغرافیایی در بلوار صبا در منطقه اندرزگو واقع شده است. در نتیجه این سالم مجلل با دسترسی فوق‌العاده راحت و در کمترین زمان ممکن افتخار میزبانی جشن‌های شما را دارد. ظرفیت سالن زیبای نقره 50 الی 60 نفر می‌باشد. خانه عقد نقره با تجربۀ کافی در حوزۀ برنامه‌ریزی عروسی با بهترین سرویس‌ها مشتاقانه آمادۀ میزبانی باشکوه از مراسم‌های نامزدی، عقد و حنابندان شما است.

توضیحات تکمیلی دربارۀ سالن عقد نقره در شمال تهران

خانه عقد نقره در شمال تهران مجهز به زیباترین و لوکس‌ترین فضاهای مدرن و مینیمال است. سالن نقره مجهز به لوکشن‌های خاص و لوکس برای فیلم‌برداری و عکس‌برداری است. از این رو خانه عقد نقره در تهران با بی‌نظیرترین لوکشن‌های اختصاصی و متنوع برای فیلمبرداری و عکس‌برداری از عروس خانم‌ها و آقا دامادهای شیک‌پسند سعی می‌کند تا بهترین مراسم آغاز اولین روز زندگی عاشقانه‌ آنها را به یادگار در خاطره‌ها و آلبوم‌هایشان ثبت کند.

سالن عقد نقره در شمال تهران به‌روزترین و مدرن‌ترین تجهیزات را همراه با مهمان‌داران آموزش‌دیده و مجرب برای پذیرایی مجلل از میهمانان شما ارائه می‌دهد. مدیریت این سایت بسیار تخصصی و حرفه‌ای می باشد. در حقیقت مدیریت خانه عقد نقره با سابقه‌ای درخشان در امر تشریفات مهمانی‌ها و مجالس تجربه‌ای لذت‌بخش و فاخر از روز عقد شما بزرگواران به یادگار می‌گذارد.

شما عزیزان می‌توانید بدون دغدغه‌خاطر خاص‌ترین روز زندگی‌تان را با بالاترین کیفیت و البته قیمت کاملا مناسب و با شاهانه‌ترین مهمانی جشن بگیرید. مهم‌ترین ویژگی سالن عقد نقره در شمال تهران ارائه باکیفیت‌ترین گل‌آرایی‌ها، میزآرایی‌های تشریفاتی، سرو شام، نهار، فینگرفودها، دسرها و غیره با خاص‌ترین روتین‌های پذیرایی است.

خانه عقد نقره با رویایی‌ترین دکوراسیون‌های روز

سالن عقد نقره در شمال تهران شکوه و زیبایی خود را مرهون دانش و مهارت هنری طراحان مدرن و مجرب است. این طراحان و هنرمندان از به‌روزترین طرح‌ها، دیزاین‌ها و چیدمان جهانی برای تزئین دکوراسیون سالن عقد نقره بهره‌مند می‌شوند.

آیا دنبال گل‌آرایی خاص با قیمت مناسب هستید

اهمیت گل‌آرایی در عروسی بر کسی پوشیده نیست. سالن چشم نواز عقد نقره مملوء از گل‌های باطراوت و روح‌نواز است. گویی از قسمت مرکزی سالن تا نمای بیرونی را با پارچه‌ای مزین به گل‌های رز سفید آراسته کرده‌اند. در حالت ایده‌آل، همه دسته گل‌ها را می‌توانید با رنگ غالب تم عروسی خود هماهنگ کنید.

در سالن زیبای عقد نقره در شمال تهران میزها با دسته‌های گل رز، جایگاه عروس و داماد با گل‌آرایی‌های خاص، تاج صندلی مهمان‌ها با دسته‌گل‌های رشته‌ای و به‌هم‌تنیده و دیوارها و سقف‌ها با انبوهی از گل‌های توپی‌‌شکل و آویزان از سقف تزئین شده‌اند.

انتخاب سقف نورانی و تزئین‌شده برای شکوه شب به‌یادماندنی

دکوراسیون سقف سالن عقد نقره مزین به فانوس‌هایی به سبک مدرن و یا شاید الهام‌گرفته از روح آسیایی است. این سقف نورانی و فانوس‌های آویزان همراه با درخشش، رنگ و استایلی بی نظیر به چشم می‌خورند.

شمع‌آرایی خاص و خلاقانه سالن عقد نقره

 با موج ملایم عاشقانه فضا را گرم و دلپذیر می‌کند. شکل‌ها و اندازه‌های این شمع‌ها با نظرات مختلف عروس‌ها و دامادها قابل تغییر هستند. شمع‌های قلبی، استوانه‌ای، شمع‌های شاین‌دار و هزاران تنوع خاص و بکر دیگر که در داخل کریستال‌های خاص و فانوس‌های زیبا قرار دارند بخشی از این دیزاین‌های خاص هستند.

جایگاه عروس و داماد، میز و صندلی مهمان‌ها و راهروهای ورودی به سالن عقد نقره با با شمع‌های ال‌ای‌دی و سنتی تزئین شده‌اند.

امکانات سالن عقد نقره در تهران

·       سفره عقدهای متنوع و متناسب با تمام سلیقه‌ها

·       گل‌آرایی‌های خاص و زیبا با تلفیق گل‌های مصنوعی و طبیعی با سبک و سلیقه‌های فردی

·       سرو نهار و شام و انواع فینگر فودهای ایرانی و بین‌المللی

·       میز اختصاصی برای پذیرایی ویژه از عروس و داماد

·       آسانسور

·       عاقد

·       عکاس و فیلمبردار حرفه‌ای

·       گروه موسیقی زنده در سبک‌های مدرن و سنتی

·       جای پارک کافی و مناسب

·       دسترسی آسان از تمام نقاط تهران در کمترین زمان ممکن

·       تنوع دسته گل و ماشین عروس با سبک دلخواه عروس خانم‌ها و آقا دامادها

رزرو خانه عقد نقره در شمال تهران

مراسم عقد از مراسم‌های بسیار خاطره‌ساز و دلنشینی است که از اهمیت خاصی برای خانواده‌ها به‌ویژه برای عروس‌ها و دامادها برخوردار است. از این رو همه تلاش می‌کنند در انتخاب و رزرو بهترین سالن عقد بی‌گدار به آب نزنند. سالن عقد نقره در شمال تهران سالنی خاص و متناسب با بودجه‌های متوسط است. این سالن در عین حال لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین جشن‌های عقد، نامزدی و حنابندان را برپا می‌کند. جایگاه عروس و داماد، چیدمان‌های خاص میزها و صندلی‌ها، رنگ‌آمیزی و دیزاین سالن و هزاران خدمات بی‌شمار و ویژۀ خانه عقد نقره را فقط یک هفته الی 10 روز پیش از اجرای مراسم خود می‌توانید رزرو نمایید.

تمام این خدمات و بهره‌مندی از تمام این شکوه و زیبایی برای تشریفات مهمانی‌تان بدون رزرو قبلی امکان‌پذیر نخواهد. در حقیقت با توجه به درخواست‌های زیاد برای رزرو سالن باید پیش از مراسم اقدام به رزرو کنید. پس از رزرو سالن عقد نقره در شمال تهران و هماهنگی با مدیریت این خانه عقد مجلل می‌توانید بهترین مراسم سال را در طول روز و یا در طول شب با بالاترین و بهترین کیفیت و خدمات برگزار نمایید.

قیمت خانۀ عقد نقره در شمال تهران

اگر به دنبال سالن عقد مجلل و لوکس و در عین حال با نرخ مناسب همراه با دسترسی راحت هستید خانه عقد نقره در شمال تهران را از قلم نیندازید. در سالن عقد نقره می‌توانید جشن دلنشینی را با بودجه مناسب و اقتصادی تجربه کنید.

قیمت برگزاری جشن در سالن عقد نقره در شمال تهران با منوهای اختیاری و تاریخ و ساعت منعطف با درخواست مشتریان هر کسی را وسوسه می کند تا این سایت عالی را با مدیریت جناب قربانی و جناب خانی رزرو کند.