معرفی سالن عقد نقره در اندرزگو

معرفی سالن عقد نقره در اندرزگو

سالن عقد نقره در اندرزگو، یکی از لاکچری ترین و زیباترین سالن های عقد تهران می باشد که در شمال این شهر واقع شده است. سالن عقد نقره به دلیل ویژگی هایی که دارد به عنوان یک سالن عقد بسیار لاکچری شناخته می شود. سالانه زوج های جوان بسیاری این سالن زیبا را برای گذراندن مهم ترین شب زندگی خود انتخاب می کنند. برگزاری مراسم نامزدی و عقد در این سالن امکان پذیر است. بنابراین هیچ گونه محدودیتی از این جهت وجود ندارد. در این مقاله می خواهیم به صورت کاملا اختصاصی به معرفی سالن عقد نقره در اندرزگو و امکانات لاکچری آن بپردازیم.

آشنایی کامل با سالن عقد نقره در اندرزگو

سالن عقد نقره در اندرزگو، در بهترین و شیک ترین منطقه اندرزگو تهران، یعنی در بلوار صبا واقع شده است. این سالن به مراسم های نامزدی، عقد و حنابندان اختصاص یافته و دارای ظرفیت 50 الی 60 نفر می باشد. این سالن انتخاب اول زوج هایی است که می خواهند مراسم خود را در شمال تهران و با کیفیت بالا و هزینه معقول برگزار کنند.

سالن عقد نقره در اندرزگو در طبقات بالایی ساختمان قرار گرفته و دارای ویو بسیار جذابی است. دسترسی به این سالن از طریق آسانسور صورت می گیرد. سالن عقد نقره به فضای لاکچری خود و ارائه خدمات باکیفیت معروف است. بنابراین اگر می خواهید شبی به یاد ماندنی برای خود و عزیزانتان بسازید، خدمات این سالن می تواند شما را یاری دهد.

دکوراسیون لاکچری سالن عقد نقره

دکوراسیون لاکچری سالن عقد نقره در اندرزگو در وهله اول تمام نگاه ها را به سوی خود می کشاند. لازم است بدانید که باسلیقه ترین طراحان داخلی دکوراسیون زیبای این سالن را طراحی کرده اند. بنابراین لاکچری بودن آن غیرقابل انتظار نیست. گل آرایی، شمع آرایی، بادکنک آرایی، سفره عقد لاکچری و ... از ویژگی های دکوراسیون خاص این سالن هستند.

دکوراسیون سالن عقد نقره در اندرزگو سبکی کاملا مینیمال و مدرن دارد و در آن از گل های رز سفید بهره برده اند. بنابراین می توان گفت که دکوراسیون این سالن مورد پسند بسیاری از زوج های جوان و لاکچری پسند است. همچنین زوج ها با توجه به سلیقه خود این امکان را دارند که تغییرات خاصی را در سفره عقد خود ایجاد نمایند. مثلا زوج ها می توانند المان های خاصی را در سفره عقد خود حذف و یا مواد خاصی را به آن اضافه کنند. این ویژگی، امکان داشتن سفره عقدهای متنوع و شیک را برای زوجین فراهم کرده است.

دسته گل و ماشین عروس ندارید؟ اصلا نگران نباشید

یکی از امکاناتی که سالن عقد نقره در اندرزگو را از بقیه سالن ها متمایز می کند، فراهم آوردن دسته گل و ماشین عروس است. عروس خانم های عزیز می توانند دسته گل مورد پسند خود را در سالن عقد انتخاب کنند. تنوع بالای دسته گل ها در طرح و رنگ، موجب راضی نگه داشتن همه سلیقه ها شده است. همچنین زوجین جوانی که ماشین عروس ندارند می توانند یک عدد خودرو جهت ماشین عروس از این سالن اجاره نمایند. البته اجاره ماشین عروس دارای شرایط خاصی است. برای اطلاع دقیق از این شرایط می توانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

در سالن عقد نقره در اندرزگو، موسیقی را زنده بشنوید

امکان پخش موسیقی غیر زنده و اجرای موسیقی زنده مدرن و سنتی در سالن عقد نقره در اندرزگو وجود دارد. موسیقی شرط اول برای رویایی کردن شب عقد و عروسی است. با موسیقی است که این مراسم مهم جان تازه ای می گیرد. اجزای موسیقی زنده می تواند مراسم شما را به یک مراسم لاکچری تبدیل کند. زوجینی که به موسیقی زنده علاقه دارند، می توانند از امکانات موسیقی زنده سالن بهره مند شوند. سالن نقره می تواند شرایط بسیار عالی جهت اجرای موسیقی زنده در این سالن را فراهم نماید. بنابراین هم عروس و داماد و هم مهمانان در طول مراسم می توانند هم از موسیقی غیر زنده و هم از موسیقی زنده لذت ببرند.

پرسنل حرفه ای و کار آزموده در اختیار شما هستند

سالن عقد نقره در اندرزگو دارای پرسنل با تجربه، متخصص و کارآزموده در زمینه پذیرایی و ارائه خدمات است. یک سالن هر چقدر هم که امکانات خوبی داشته باشد، بدون پرسنل آموزش دیده و باتجربه نمی تواند خدمات خوبی به مهمانان خود ارائه کند. در واقع پرسنل نقش بسیار مهم و حیاتی در این زمینه دارند. پرسنل این سالن با خوشرویی هرچه تمام تر پاسخگوی تمام نیازهای مهمانان خود بوده و پذیرایی را به نحو احسن انجام می دهند. بنابراین عروس و دامادهای عزیز نیازی نیست بابت پذیرایی از مهمانان خود نگران باشند.

حوصله رانندگی طولانی مدت ندارید؟ نیازی هم به آن نیست

سالن عقد نقره در اندرزگو در منطقه ای با دسترسی آسان و بسیار نزدیک به سایر مناطق تهران قرار گرفته است. بسیاری از سالن های عقد دیگر در مناطقی دور افتاده و در حاشیه شهر واقع شده اند. دسترسی به این سالن ها بسیار سخت بوده و ممکن است بسیاری از مهمانان حتی نتوانند آدرس آن را به درستی پیدا کنند. خوشبختانه سالن عقد نقره دارای دسترسی بسیار آسانی است. به صورتی که همه مهمانان در کمترین زمان ممکن و به آسان ترین شیوه می توانند خود را به مراسم برسانند.

رزرو سالن عقد نقره در اندرزگو + قیمت

برای رزرو سالن عقد نقره در اندرزگو لازم است از یک هفته الی 10 روز قبل از اجرای مراسم رزرو خود را انجام دهید. لازم است بدانید که امکان برگزاری مراسم بدون رزرو و اطلاع قبلی در این سالن امکان پذیر نمی باشد. لذا زوج های جوان باید قبل از برگزاری مراسم با مدیریت این سالن جهت رزرو سالن در تاریخ معین اقدام کنند. امکان رزرو سالن هم برای برگزاری مراسم در طول روز و هم در طول شب وجود دارد.

لازم است بدانید که در منطقه اندرزگو سالن های عقد متعددی وجود دارند که دارای قیمت های متفاوتی هستند. اما سالن عقد نقره در مقایسه با خدماتی که ارائه می دهد دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد. بنابراین زوجین با داشتن بودجه مناسبی می توانند این سالن را رزرو نمایند.