شبی به یاد ماندنی با سالن عقد نقره

شبی به یاد ماندنی با سالن عقد نقره

سالن عقد نقره، دفتر عقد و ازدواجی است که می تواند شبی به یادماندنی برای زوج های جوان و عزیزان آن ها بسازد. سالن های عقد و ازدواج مختلفی وجود دارند که خدمات متنوعی ارائه می دهند. اما انتخاب هر سالنی برای برگزاری مراسم عقد و ازدواج کاری هوشمندانه نیست. زیرا ممکن است هر سالنی نتواند به خوبی انتظارات شما را برآورده سازد و شب خوبی را برایتان رقم بزند. به همین دلیل قبل از انتخاب سالن عقد، باید با فضای سالن و امکانات آن به خوبی آشنا شوید. مجموعه نقره، مجموعه ای است که در طی سال های متوالی امتحان خود را به خوبی پس داده است. در ادامه به معرفی سالن عقد نقره و امکانات مختلف آن می پردازیم.

با سالن عقد نقره بیشتر آشنا شوید

سالن عقد نقره، سالنی است که سال هاست در زمینه برگزاری مراسم ها و جشن های نامزدی و عقد فعالیت دارد. این سالن با تلاش و پشتکار مدیریت و پرسنل خود توانسته همواره بهترین خدمات را به مهمانان عزیز خود ارائه دهد. ساختن شبی رویایی برای زوجین جوان و عزیزان آن ها تخصص سالن عقد نقره است. این سالن دارای ظرفیت 50 الی 60 نفره می باشد که برای مراسم هایی که تعداد کمی مهمان دارند بهترین گزینه است. این سالن دارای متراژ بسیار بزرگی است که فضای کافی برای برگزاری مراسم ها را فراهم می کند. در ادامه مقاله بیشتر با امکانات مختلف این مجموعه آشنا می شوید. ساختمان این سالن به آسانسور مجهز می باشد.

موقعیت بسیار عالی و دسترسی آسان

سالن عقد نقره در بلوار صبا در منطقه اندرزگو تهران واقع شده است. تمامی مناطق شهر تهران به این منطقه دسترسی بسیار آسانی دارند. بسیاری از سالن های عقد و ازدواج در مناطق خارج از شهر هستند. بنابراین دسترسی به این سالن ها بسیار سخت می باشد. مهمانان برای رفتن به این مراسم ها باید ساعت ها رانندگی کرده و زمان زیادی را صرف رسیدن به مراسم کنند. اما در مورد سالن عقد نقره این نگرانی وجود ندارد. زیرا مهمانان با صرف کمترین وقت می توانند به آسانی خود را به مراسم برسانند.

بهترین پذیرایی ناهار و شام را از سالن عقد نقره بخواهید

پذیرایی یکی از ارکان اصلی و بسیار مهم مراسم عقد و ازدواج است. پذیرایی از مهمانان تخصص سالن عقد نقره است. این سالن با داشتن منوی غذایی متنوع، با انواع غذاها، نوشیدنی، میوه، فینگر فود و ... به بهترین شیوه از عزیزان شما پذیرایی می کند. این مجموعه با داشتن بهترین آشپزها، با خوشمزه ترین غذاهای ایرانی شبی خاطره انگیز را برای مهمانان خود می سازد. میز و صندلی های این مجموعه به بهترین شیوه تزئین شده و برای پذیرایی از مهمانان بسیار مناسب هستند. البته انتخاب نوع پذیرایی (پذیرایی با ناهار، شام، چای و شیرینی) به عهده زوجین جوان است. پرسنل کارآزموده و باتجربه این سالن تمام تلاش خود را برای پذیرایی از مهمانان گرامی انجام خواهند داد.

دکوراسیون بسیار شیک و لاکچری

یکی از ویژگی هایی که سالن عقد نقره را به یک سالن خاص تبدیل کرده است، دکوراسیون بسیار شیک و تم رنگی زیبای آن می باشد. تم رنگی این سالن به رنگ سفید صدفی است که مورد پسند بسیاری از جوانان امروزی می باشد. واقعیت این است که عروس خانم ها دوست ندارند مراسم عقد آن ها در سالنی برگزار شود که تم رنگی آن را دوست ندارند. گل آرایی بسیار شیک، بادکنک آرایی و شمع آرایی این مجموعه، دکوراسیون آن را بسیار خاص کرده است. بنابراین دکوراسیون این سالن توانسته همه سلیقه ها را از خود راضی نگه دارد.

سفره عقد بسیار زیبا یکی دیگر از المان های مهم در دکوراسیون سالن عقد نقره است. لازم است بدانید که امکان ایجاد تغییرات جزئی در سفره عقد این مجموعه برای عروس خانم ها وجود دارد. بنابراین اصلا نیازی نیست بابت تکراری بودن سفره عقد نگران باشید.

امکان برگزاری موسیقی زنده در سالن عقد نقره

در سالن عقد نقره هم امکان پخش موسیقی و هم امکان اجرای موسیقی زنده وجود دارد. موسیقی برای مراسم ها و جشن های عقد و عروسی لازم است و می تواند فضای بسیار خوبی برای مهمانان بسازد. زوجینی که به موسیقی زنده علاقه دارند می توانند از موسیقی ایرانی در این سالن لذت برده و شب خوبی را برای عزیزان خود بسازند.

استودیو عکاسی مستقر + فیلمبرداری حرفه ای

عکاسی و فیلمبرداری در روز ازدواج برای عروس و دامادها بسیار مهم می باشد. سالن عقد نقره به شما کمک می کند تا خاطرات شب عقد خود را برای همیشه ثبت کنید. زیرا این سالن بهترین عکاسان و فیلمبرداران مجالس را در اختیار دارد. همچنین عروس و دامادها می توانند از فضای سالن به عنوان آتلیه عروسی برای گرفتن عکس های بسیار شیک و زیبا استفاده کنند. خوشبختانه دکوراسیون سالن به گونه ای است که فضای مناسب و شیکی برای عکاسی به وجود می آورد. نور بسیار مناسب سالن در طول روز، شرایط مناسبی برای عکاسی فراهم می کند. بنابراین نیازی نیست بابت کمبود نور در سالن نگران باشید.

ویو بسیار زیبا و نورگیری مناسب سالن

موقعیت عالی و پنجره های بسیار بزرگ، ویو و دید فوق العاده زیبایی را برای سالن عقد نقره به وجود آورده اند. ویو این سالن هم در روز و هم در شب دارای دید بسیار خوبی است. بنابراین مهمانان می توانند از مراسم عزیزان خود لذت بیشتری ببرند. ویو عالی این سالن در عکس های مختلف قابل مشاهده می باشد. پنجره های بزرگ امکان ورود نور کافی به سالن را فراهم کرده اند.

قیمت رزرو سالن عقد نقره

برای برگزاری مراسم در سالن عقد نقره، ابتدا باید از 10 روز قبل این سالن را رزرو کرده باشید. زیرا امکان تغییر برنامه و برگزاری مراسم بدون هماهنگی و اطلاع قبلی وجود ندارد. عروس و دامادهای جوان باید از 10 روز قبل به مدیریت سالن مراجعه کرده و کارهای رزرو را انجام دهند. لازم است بدانید که رزرو سالن با قیمت بسیار مناسبی صورت می گیرد. مدیریت این سالن در جهت حمایت مالی از زوج های جوان، قیمت بسیار مناسبی را برای رزرو این سالن دریافت می کند. بنابراین عروس و دامادهای عزیز با داشتن بودجه بسیار مناسبی می توانند مهم ترین شب زندگیشان را در این سالن زیبا جشن بگیرند.