ثبت ازدواج و اسناد رسمی در سالن عقد و ازدواج نقره

ثبت ازدواج و اسناد رسمی در سالن عقد و ازدواج نقره

سالن عقد و ازدواج نقره، یکی از از دفاتر ثبت ازدواج می باشد که در منطقه اندرزگو تهران، بلوار صبا، واقع شده است. این سالن به واسطه خدمات ارزنده خود به عنوان یکی از بهترین سالن های عقد و نامزدی تهران شناخته می شود. زوج های جوان برای داشتن شبی رویایی و به یاد ماندنی همواره سالن عقد نقره را انتخاب می کنند. امکانات سالن عقد برای برگزاری مراسم در آن بسیار مهم هستند. این دفتر دارای امکاناتی است که آن را از سایر دفترهای عقد و ازدواج دیگر متمایز می سازد. در این مقاله می خواهیم به معرفی کامل دفتر عقد و ازدواج نقره و امکانات منحصر بفرد آن بپردازیم.

ثبت رسمی ازدواج در سالن عقد و ازدواج نقره

ثبت ازدواج و اسناد آن به صورت رسمی در سالن عقد و ازدواج نقره توسط عاقد صورت می گیرد. زوج های جوان برای ثبت کردن این عهد مهم می توانند به دفتر عقد نقره مراجعه نمایند. جالب است بدانید که خود این دفتر دارای عاقد است. بنابراین زوجین نیازی نیست بابت نداشتن عاقد نگران باشند. ازدواج عروس و داماد در این دفتر در حضور مهمانان و عزیزان ان ها به صورت رسمی ثبت می شود. مدیریت این مجموعه و پرسنل زحمتکش آن تمام تلاش خود را برای برگزاری صحیح و منظم مراسم زوجین انجام خواهند داد.

فضای مناسب دفتر عقد و ازدواج نقره برای نامزدی و عقد

سالن عقد و ازدواج نقره دارای فضایی بسیار مناسب و شیک برای برگزاری مراسم نامزدی و عقد است. این سالن گنجایش 50 الی 60 نفر مهمان را دارد. میز های بسیار زیبا با تزیینات شیک برای مهمان ها در نظر گرفته شده اند. زوج هایی که قصد دارند مراسمی با کیفیت بالا و تعداد کم مهمان در شمال تهران داشته باشند، می توانند این سالن را انتخاب کنند. این دفتر با امکاناتی که دارد، مراسمی خاطره انگیز را برای زوجین و عزیزان آن ها رقم می زنند.

پخش موسیقی و اجزای موسیقی زنده، دسترسی آسان به این مجموعه، قیمت مناسب رزرو و ... از مزیت های دفتر عقد و ازدواج نقره هستند. مدیریت این سالن در راستای حمایت از زوج های جوان، قیمت بسیار مناسبی برای رزرو این سالن در نظر گرفته است. همانطور که می دانید این سالن در منطقه اندرزگو واقع شده است که دسترسی به آن از مناطق مختلف شهر تهران وجود دارد. بنابراین مهمانان بدون فوت کمترین وقت و به آسانی می توانند در مراسم حضور پیدا کنند.

اکسسوری و دیزاین بسیار خاص دفتر عقد نقره

دکوراسیون سالن عقد و ازدواج نقره در عین سادگی زیبا، شیک، مدرن و لاکچری است. سبک جوان پسند مینیمال یکی از مدرن ترین و زیباترین سبک های دکوراسیون می باشد که توسط طراحان برای این مجموعه انتخاب شده است. گل آرایی با رزهای سفید زیبا، بادکنک آرایی، شمع آرایی و ... جزء بخش های مختلف دکوراسیون این سالن هستند. تم رنگی این سالن نقره ای و سفید است که مورد پسند بسیاری از عروس و دامادها قرار می گیرد. در واقع یکی از نقاط قوت دکوراسیون این سالن، تم رنگی آن است که مورد پسند همه سلیقه ها قرار می گیرد.

سفره عقد بسیار شیک و لاکچری سالن عقد و ازدواج نقره

سفره عقد بسیار بزرگ و متنوع یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده سالن عقد و ازدواج نقره است. سفره عقد این سالن بر اساس سلیقه زوجین جوان قابل تغییر می باشد. یعنی عروس خانم ها بنا بر سلیقه خود می توانند برخی از المان های مورد علاقه خود را به سفره اضافه کنند. همچنین امکان برداشتن و حذف برخی از اجزای سفره عقد وجود دارد. بنابراین اصلا نیازی نیست بابت یکنواخت بودن سفره عقد سالم عقد نقره نگران باشید. همچنین سفره عقد شامل شمع آرایی و گل آرایی های بسیار زیبا و لاکچری است. طرح این شمع آرایی و گل آرایی ها را می توان بر اساس سلیقه عروس و دامادها تغییر داد.

پذیرایی شاهانه ناهار و شام با منوی غذاهای متنوع

پذیرایی در سالن عقد و ازدواج نقره با خوشمزه ترین نوشیدنی ها، متنوع ترین غذاها، انواع دسر، شیرینی و فینگر فود صورت می گیرد. بنابراین این سالن از نظر پذیرایی دارای تنوع بسیار بالایی است. زوجین جوان با توجه به شرایط و بودجه خود می توانند نوع پذیرایی از مهمانان خود را مشخص نمایند. بهترین آشپزها در این سالن مشغول به کار بوده و باکیفیت ترین غذاها را سرو می کنند. پذیرایی توسط پرسنل با تجربه و کارآزموده سالن صورت می گیرد که در زمینه پذیرایی سال ها تجربه دارند. بنابراین این پرسنل می توانند به خوبی از عزیزان و مهمانان گرامی پذیرایی نمایند.

خدمات آتلیه مجالس در سالن عقد و ازدواج نقره

عروس و دامادهای عزیز می توانند از سالن عقد و ازدواج نقره به عنوان آتلیه عکاسی و فیلمبرداری بهره ببرند. البته شایان ذکر است که مدیریت سالن نقره، حرفه ای ترین و باتجربه ترین عکاسان و فیلمبرداران عروسی را در اختیار دارد. بنابراین زوج های جوان می توانند عکس های به یادماندنی عروسی و عقد خود را در این سالن زیبا ثبت نمایند. این سالن خدمات دیگری نظیر دسته گل و ماشین عروس نیز به عزیزان ارائه می دهد. برای انتخاب دسته گل و یا ماشین عروس می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. کارشناسان سالن عقد نقره اطلاعات کامل را در مورد اجازه ماشین عروس در اختیار شما قرار می دهند.

ویو فوق العاده سالن عقد نقره در منطقه اندرزگو

احتمالا با دیدن عکس های سالن عقد و ازدواج نقره در اندرزگو، متوجه ویو زیبا و دید فوق العاده این سالن شده اید. این سالن در طبقات فوقانی ساختمان واقع شده و دارای پنجره های بسیاری می باشد. در نتیجه این سالن دارای ویو و دید بسیار زیبای هم در طول روز و هم در شب است. ویو این سالن باعث شده تا بک گراند عکس های عروس و دامادی بسیار زیبا بوده و مهمانان از فضای سالن لذت ببرند. پنجره های بزرگ و قدی، نورگیری مناسبی را برای سالن ایجاد کرده اند. درنتیجه می توان عکاسی عروس و داماد را به راحتی و بدون کمبود نور در دفتر عقد و ازدواج نقره انجام داد.